Pohlcující zvuk od Dolby Atmos si odzkoušeli testeři s televizí TCL s úhlopříčkou 139 cm. Recenze jsou tu!

100 %
Testováno v období
od 11. 12. 2022
do 28. 12. 2022

Televize CL QLED C735 o úhlopříčce 139 cm (55")

Prémiová Google TV s prvotřídním obrazem i zvukem

S QLED C735 si vychutnáte skvělé obrazové zážitky - zejména díky technologii QLED a podpoře všech HDR formátů. Filmy a seriály z nejoblíbenějších služeb jako Netflix, Apple TV, HBO Max, Amazon Prime či Disney+ budou skutečnou pastvou pro oči.

Velmi potěšeni budou i příznivci rychlých scén díky 144Hz obnovovací frekvenci panelu. Gaming je u C735 kapitola sama o sobě. 144Hz, VRR, Freesync Premium*, ALLM - to je plejáda těch nejmodernějších funkcí pro nejnáročnější hráče.

Skvělému obrazu asistuje i skvělý zvuk pod taktovkou audio značky Onkyo. TCL QLED C735 je poháněna nejmodernějším systémem Google TV a přichází v opravdu elegantním kovovém bezrámečkovém provedení.

Více informací o produktu najdete TADY.

Hodnocení
5
avatar
Max
Televize mě opravdu příjemně překvapila. Prvotní instalace je poměrně rychlá a jednoduchá, systém sám navede. Rámečky displeje jsou tenké a televize vypadá designově. Obraz je velmi kvalitní, s možností dodatečného nastavení dle potřeby a typu sledovaného média. Naprosto výborná je pro mě zejména obnovovací frekvence, která víc než uspokojí všechny hráče. Před instalované aplikace jsou super a ke stažení je i mnoho dalších, jako třeba klasický web browser. Osobně si užívám možnost hlasového ovládání, které funguje velmi slušně. Onkyo reproduktory jsou na můj menší obývák naprosto dostačující, ale na větší pokoj je lepší dokoupit soundbar. Podstavec není polohovatelný.
klad obraz
klad vysoká obnovovací frekvence
klad zvuk
klad tenké rámečky
klad hlasové ovládání
klad propojení s telefonem
klad množství aplikací
klad místo podstavce bych preferoval nožičky jako u ostatních modelů
příloha
avatar
Michaela
Televize je perfektně zabalená, takžepři převozu je dobře chráněná. Obsahuje také dva ovladače - jeden moderní, bez numercké klávesnice a druhý klasický s číslicemi. Zapojení je velmi jednoduché. Můžete také ihned nastavit Google TV nebo odložit instalaci a připojit se později. Vše hezky naviguje krok za krokem. Obraz a zvuk je perfektní. Čistý a hladký obraz, které se neseká.
klad Bez rámečku
klad jednoduchá instalace
klad moderní vzhled
klad perfektní obraz
klad kvalitní zvuk
příloha
avatar
Jakub
Když jsem kupoval poslední televizi, ještě jsem o značce TCL neměl ani ponětí. Ta předchozí sice funguje i po 10 letech, ale už byl opravdu čas na novou, takže možnost testování téhle vymakané "herní" verze od TCL bylo příjemným rozhodovacím bodem. To proto, že jsem velký hráč a občas si chci kvalitně zahrát nejen před monitorem, navíc třeba s dětmi. Dalším bonusem je kvalitní zvuk, tudíž už nemusí být připojený externí soundbar. Instalace s pomocí aplikace v mobilu jednoduchá a intuitivní. Jediné, co mi trochu chybí je absence aplikace O2TV (nevím, zda se "nechce" O2 nebo TCL...), ale i to se dá vyřešit, jelikož je to Android :). No a ten obraz, to je nádhera.
klad Skvělý zvuk
klad Vysoká obnovovací frekvence
klad Google TV
klad Absence aplikace O2TV
příloha
avatar
Vojtěch
Luxusní televize bez kompromisů. Obraz: 4K QLED 144Hz panel se slušnou svítivostí i pro Dolby Vision s chytrou regulací jasu podle okolních podmínek. Kvalitní obraz s téměř dokonale rovnoměrným DirectLED podsvícením, které má díky VA panelu vysoký kontrast, Quantum Dot zase poskytuje široké barevné pokrytí. Zvuk: O zvuk se stará dvojice Onkyo reproduktoru s výkonem 2x10W. V tomto ohledu se jedná o solidní překvapení, audio výstup není nijak rušivý a je vcelku dostatečný a bez nutnosti investic do externího soundbaru. Systém: Na televizi běží systém Google TV a v tomto modelu funguje naprosto plynule. TCL 55C735 využívá výkonnou platformu MT5889 s 3GB RAM. Co se týče systému samotného, nabízí přehršel aplikací v Google Play marketu (VLC, Kodi, Spotify, Netflix, prohlížeč, iptv...) Shrnutí: QLED televize s parádně odladěným systémem, 144Hz obrazovkou, solidním zvukem, to vše za přijatelnou cenu a v době nákupu včetně 5 leté záruky od TCL.
klad Obrazová kvalita QLED panelu
klad Solidní zvukový výstup Onkyo reproduktorů
klad Skvělá odladěnost a rychlost systému GoogleTV
klad Licence a zpracování Dolby Vision / Dolby Atmos
klad 144 Hz panel pro hráče
klad Akce na 5 let záruky od TCL
klad 2 ovladače v balení
klad AMD FreeSync Premium
klad Game Master Pro
klad Nizký input lag pro hráče
klad 4x HDMI 2.1
klad Na OLED a Mini LED televize nemá
klad Pro někoho může být limitující konektivita
klad Nevzhledný podstavec
klad Systém není aktuální
příloha příloha
avatar
David
Prvotní nastavení jednoduché, jen mě zarazilo, že po výběru České Republiky, byla TV po celou dobu nastavení v angličtině - poté už čeština. Obraz výborný, 144hz vypadá s konzolí PS5 naprosto skvěle. Zvuk Dolby Atmos ve spolupráci například s Netflixem dodává skvělý zážitek. TV po připojení USB Flash disku přehrála jakýkoliv formát filmu nebo zvuku. Dva dálkové ovladače výhodou. Jednoduchý výběr nastavení obrazu/jasu/kontrastu. Výborný poměr cena-výkon.
klad Poměr cena-výkon
klad 144hz
klad Dolby Atmos - Skvělý zvuk